مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام:

هلال احمر ایلام یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده در برف را نجات داد

علی اکبری گفت: نجاتگران هلال احمر امروز با رهاسازی خودرو‌های گرفتار در برف بیش از یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده را نحات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت : امدادگران و نجاتگران این جمعیت از صبح امروز و با آغاز بارش برف، تاکنون ۴۸۶ خودرو گرفتار در برف محور‌های ارتباطی این استان را رهاسازی کرده اند.

علی اکبری گفت: در پی بارش برف در استان از صبح امروز تاکنون ۲۵ تیم امدادی هلال احمر در محور‌های ایلام به چوار، چوار به ایوان، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، ایلام به چرداول، ایلام به تنگه ارغوان، ایلام به دره شهر محدوده مله پنجاب و پاکل، ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به مهران، دهلران به میمه، سیروان به ایلام، چرداول به چهارمله و آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

مدیرعامل هلال احمر ایلام گفت: خدمت رسانی نیرو‌های هلال احمر به خودرو‌های گرفتار شده در محور‌های برف گیر استان همچنان ادامه دارد.

او از کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴ خانوار روستایی گرفتار در برف در مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: علاوه بر امدادرسانی به این خانواده، اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی بین آن‌ها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امروز همچنین یک زن باردار توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت از برف و کولاک در روستای سرتنگ شهرستان ایوان نجات و به مرکز درمانی منتقل شد.

او گفت: همچنین یک نفر که بر اثر تصادف دو خودروی پژو و پراید در مسیر سه راهی کارزان مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

بارش برف  باعث اختلال در تردد جاده‌ها ولغو امتحانات داخلی مدارس برخی از شهرستان های ایلام نیز شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.