وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مدارس رودان گفت:پیش بینی می‌کنیم که مهرماه سال آینده سال بسیار خوبی را در بحث نوسازی مدارس هرمزگان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-وزیر آموزش و پرورش به همراه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس رودان بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید گفت: همه مدارس کشور باز است و باید بصورت حضوری فعالیت داشته باشند.

یوسف نوری از اولیاء دانش آموزان نیز خواست با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.

او در خصوص ایرادات شورای نگهبان به طرح رتبه بندی معلمان هم گفت: این ایرادات یکشنبه هفته آینده در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم گفت: در ۴ سال آینده پرونده بازسازی و نوسازی مدارس در هرمزگان به طور کامل بسته می‌شود.

مهرالله رخشانی‌مهر گفت: ۱۹ و نیم درصد فضا‌های آموزشی کشور نیازمند تخریب و بازسازی هستند و در هرمزگان نیز به میانگین کشوری نزدیک هستیم و عدد تقریباً همین است.

او گفت: ۷۰ درصد مدارس هرمزگان که نیازمند تخریب و بازسازی بودند با مدارس جدید جایگزین شده اند و پیش بینی می‌کنیم که در دوره ۴ ساله پیش رو با مشارکت خیران و دولت این تعداد مدارس تخریبی باقی مانده نیز نوسازی و بازسازی شوند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: پیش بینی می‌کنیم که مهرماه سال آینده با توجه به اعتباراتی که به هرمزگان اختصاص پیدا می‌کند سال بسیار خوبی را در بحث نوسازی مدارس داشته باشیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد سوادی
۱۷:۰۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام، چرا هیچ نامی از انجمن خیرین مدرسه ساز هرمزگان برده نشده و شماره
تماس از آنها اعلام نگردیده است؟
لطفاً پیگیری و در سایت اعلام فرمایید.