مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با وجود نوسان قیمت ها، اعتبارات لازم برای برق رسانی به شهرک صنوف آلاینده بیرجند تزریق می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - دادگر گفت: به رغم نوسان قیمت و اعتبارات اسنادی، با پشتیبانی فرمانداری بیرجند از سال‌های قبل اعتبارات مورد نیاز هر سال به پروژه برق‌رسانی این سایت تزریق شده است.

تاکنون ۶ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط در سایت صنوف آلاینده اجرا شده است و امسال هم متناسب با برنامه و اعتبار موجود کار ادامه می یابد.

دادگر گفت: عمده متقاضیان این سایت الزاما باید زیر پست توزیع برق باشند، چون جریان کشی زیادی از شبکه دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به اجرای هفت دستگاه پست برق در سایت صنوف آلاینده اشاره کرد و گفت: امسال هم برق‌رسانی به سایت سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون اعتبار مصوب دارد که تاکنون ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان تخصیص در نظر گرفته شده و باز هم از جنس اسناد سه ساله است.


بیشتر بخوانید


با وجود این مبلغ تخصیص یافته عملیات برق‌رسانی متناسب با پیشرفت ساخت و ساز‌های سایت برنامه‌ریزی شده و حداقل ۶۰ دستگاه پست برای برق‌رسانی به این سایت نیاز است که برای توسعه شبکه هم ۲۰ کیلومتر دیگر عملیات باید اجرا شود.

او گفت: امسال ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص بافته برای برق‌رسانی سایت متوجه واحد‌هایی خواهد شد که تاکنون تقاضای خود را ثبت کرده‌اند و کل اعتباری که برای برق‌رسانی به سایت صنوف آلاینده نیاز است حدود ۳۴ میلیارد تومان بوده که معادل کل اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق استان است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار