دمای هوا در خراسان رضوی رو به افزایش است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی از فردا روند افزایشی خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زهرا آهنگرزاده گفت: کمینه دمای هوا در تمامی شهرستان های خراسان رضوی جمعه شب به زیر صفر رسید که کمترین آن در قوچان با ۱۲ درجه زیر صفر بود. 

او گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد پنج درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشته و روز‌های یکشنبه و دوشنبه به ترتیب هشت و ۱۲ درجه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای دیشب مشهد پنج درجه زیر صفر بود که تا پایان هفته ۲ تا سه درجه افزایش دارد، اما به بالای صفر نمی‌رسد.

وزش باد شدید در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که بیشترین آن در شهرستان‌های بردسکن، مشهد، بجستان و سبزوار با ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

به گفته او در این مدت در شهرستان‌های قوچان، سرخس، نیشابور، کاشمر، فریمان، بردسکن، کلات، تربت‌جام، تایباد و بجستان این استان بارش باران گزارش شده که بیشترین آن در تایباد با ۲.۵ میلمتر بوده است.

سامانه بارشی همراه با بارش باران، کاهش دما و وزش باد شدید صبح امروز از خراسان رضوی خارج شده و برای روز‌های آتی جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها و افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام//ف.ب

برچسب ها: دمای هوا ، هوانشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار