نصیری:

ساختمان مرکز نگهداری سالمندان خدابنده پیشرفت ۷۰ درصدی دارد

رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: با آنکه هزینه‌های ساخت مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان این شهرستان توسط خیرین تامین شده اما ساختمان ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عصمت نصیری گفت: افرادی که نیازمند حمایت هستند، به مددکاران اجتماعی در بهزیستی مراجعه می‌کنند تا برای حل مشکلاتشان کمک بگیرند.

به گفته او طی ۹ ماهه سال جاری ۵۷۸ مداخله مددکاری در اورژانس اجتماعی این شهرستان صورت گرفته که ۲۹۶ مورد مربوط به اختلافات خانوادگی بوده است.

نصیری می گوید: پیگیری امور مددکاری خانواده، ارائه آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت ها، شناسایی داوطلبین، خیرین، معتمدین محلی و حمایت طلبی و... از جمله خدمات مددکاران در بهزیستی است.

به گفته او  از ابتدای سال جاری ۱۴۹ میلیون تومان نقدی و ۳۰۰ میلیون تومان مشارکت غیرنقدی از محل خیرین جمع آوری و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

او گفت: غربالگری اضطراب ۹۵ درصدی کودکان سه تا پنج ساله این شهرستان انجام گرفته، بطوریکه تاکنون ۲۵۶ کودک در سامانه غربالگری اضطراب ثبت نام کردند و ۴۱ کودک دارای اضطراب  به مرکز مشاوره معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.