نفرات برتر رقابت‌های انتخابی کاراته بانوان خوزستان در ۲ بخش کاتا و کومیته معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مسابقات انتخابی کاراته بانوان خوزستان جهت شناخت نفرات برتر برای اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی، روز گذشته یکم بهمن‌ماه در اهواز برگزار شد.

در بخش کاتا این مسابقات، زهرا رضایی و مبینا پوراسدالله به ترتیب اول و دوم شدند و نازنین نیاکان و مبینا سروستانی عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش کومیته و در وزن ۵۰- کیلوگرم ساناز احمدی و غزل طلاوری به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و نگار گراوند و لاریسا بویری عنوان سوم مشترک را کسب کردند، در وزن ۵۵- کیلوگرم زهرا کرم‌پوری اول شد، بهار حضرت‌بگی در رده دوم ایستاد و پریچهر جهانگیری و نازیلا رئوف مقام سوم مشترک را ب دست آوردند و در وزن ۶۱- کیلوگرم ساناز سبزعلی به قهرمانی رسید، مهشید حبیب‌پور دوم شد و شکیلا آردش رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین در وزن ۶۸- کیلوگرم دنیا سلحشور اول شد، مهتاب سوری در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه سعیدی مقدم رتبه سوم را کسب کرد و در وزن ۶۸+ کیلوگرم مینا للری سردارآبادی قهرمان شد، فرنوش مهدی‌پور در رده دوم ایستاد و فاطمه اسکندری و الهه تراکمه عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار