رئیس هیات والیبال استان همدان گفت:نخستین دوره اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال برفی کشور در بهمن ماه در این شهر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حمید بادامی نجات گفت: این اردوی آماده سازی از ۱۷ بهمن‌ماه و به مدت ۱۰ روز در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

او گفت: آرش وکیلی، کامبیز کلته، وحید نیکوفر، میثم شکری، بهنام توکلی، سینا عنایتی، محمد شالیکار و رسول یمرلی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برفی ایران هستند.

به گفته رئیس هیات والیبال استان همدان همچنین پرویز فرخی و سیدمهدی عطایی به عنوان سرمربی و مربی بازیکنان را در اردو همراهی خواهند کرد.

بادامی نجات گفت: نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان و زنان آسیا در قزاقستان برگزار خواهد شد و تیم ایران با چهار بازیکن در این مسابقات شرکت می‌کنند.

او گفت:این رقابت‌ها ۹ تا ۱۵ اسفندماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم‌های داوطلب شرکت در این رقابت‌ها تا چهارم بهمن‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: کمیته ساحلی فدراسیون والیبال که مسئولیت والیبال برفی را نیز برعهده دارد، برای حضور تیم ملی برفی ایران در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده و به همین منظور هشت بازیکن را به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

استان همدان با اقلیم سرد و کوهستانی مستعد برگزاری اردو‌ها و مسابقات ورزشی زمستانی است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار