مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ردیف اعتبارات محرومیت‌زدایی آبرسانی به ۱۸۴روستای استان با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - اسفندیار برخه احداث تصفیه‌خانه شهر یاسوج را راهکاری برای برون‌رفت از تنش آبی این شهر اعلام کرد و گفت: سه سال پیش به منظور رفع تنش آبی شهر یاسوج کلنگ احداث تصفیه‌خانه به عنوان طرحی اضطراری بر زمین زده شد و هم‌اکنون این طرح با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجرا است.

او با بیان اینکه امسال به این طرح ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت است گفت: یاسوج برای بهبود پایداری آب به ۳٠ هزار متر مکعب مخزن ذخیره نیاز دارد.

برخه با اشاره به اینکه امسال در بخش اعتبارات عمرانی جهش دو برابری را شاهد بودیم گفت: مجموعاً از ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبارات مصوب، ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان یعنی ۴۵ درصد تخصیص را دریافت کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت سه کیلومتر اصلاح شبکه، ۱۵ کیلومتر توسعه شبکه، ساخت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب مخزن، سه حلقه چاه و بهسازی ۱۴ چشمه را در سراسر نقاط استان اجرا شد.

او گفت: امسال از ردیف اعتبارات محرومیت‌زدایی آبرسانی به ۱۸۴ روستای استان با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

برخه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حوزه اعتبارات سفر رئیس جمهور از کل طرح های استان دو پروژه شامل اصلاح آب شهر یاسوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان و اجرای طرح فاضلاب شهر چرام با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.