افزایش ۷۰ درصدی اعتبارات اختصاص یافته به نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - پیروز کرمی گفت: میزان اعتبارات اختصاص یافته به نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد درامسال نسبت به پارسال ۷۰درصد افزایش یافته است.

او گفتد: این میزان سرمایه گذاری از منابع مالی مختلف برای تکمیل طرح های نیمه تمام،تامین تجهیزات هنرستان ها، ساخت سرویس های بهداشتی مدارس و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی فضاهای آموزشی استان پیش بینی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار به ساخت و تکمیل ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مدارس استان تخصیص یافته است.

کرمی گفت: امسال۶۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات هنرستان های کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار شده که هم اکنون در حال برآورد نیازهای هنرستان های استان برای خرید تجهیزات هستیم.

او با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات اختصاص یافته امسال برای تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی پیش بینی شده گفت: امسال همچنین هشت میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر سیستم های گرمایشی مدارس استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در سال تحصیلی جاری ۵۰میلیارد ریال اعتبار به استاندارد سازی تجهیزات گرمایشی مدارس این استان اختصاص یافته است.

کرمی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر بیش از ۹۰ درصد تجهیزات گرمایشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد استانداردسازی شده گفت: با این اعتبار تجهیزات گرمایشی غیراستاندارد از مدارس استان برچیده می شود.

او گفت: در زمان حاضر ۸۵ طرح عمرانی درقالب ۴۲۵ کلاس درس در دست ساخت است که این طرح ها به طوری میانگین ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

هم اکنون ۱۷۱ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۰۲مدرسه و بیش از هشت هزار کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.