دیدار تیم‌های ملی فوتبال زنان هند و چین تایپه به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان هند به کرونا لغو و تیم هند از مسابقات حذف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دیدار تیم‌های ملی فوتبال بانوان هندوستان و چین تایپه در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) برگزار شود، اما با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) لغو شد.

پس از چند مورد مثبت کووید ۱۹، هند نتوانست حداقل ۱۳ بازیکن مورد نیاز را برای بازی گروه A مقابل چین تایپه داشته باشد. با ورود AFC، تصمیم نهایی برای این مسئله گرفته شد و مطابق ماده ۴.١، تیم ملی فوتبال هند از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شد.


بیشتر بخوانید


این ۲ تیم در گروه ایران و چین هستند و رقیب مستقیم تیم کشورمان برای صعود به مرحله بعد محسوب می‌شوند. با حذف هند، بازی نخست این تیم با ایران هم باطل شد و ایران و چین تایپه با صفر امتیاز چشم به دیدار چهارشنبه که در مقابل هم قرار می‌گیرند، دارند.

 برنده این بازی مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی می‌رود و در صورت تساوی به دلیل تفاضل بهتر چین تایپه به مرحله بعد می رود و باید دید ایران در جدول سوم‌ها چندم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار