امسال بیش از ۲۰۰ هزار برنامه در قالب ۴۰۰ عنوان به صورت جشنواره‌ای در استان فارس اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جلسه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان گفت: امسال بیش از ۲۰۰ هزار برنامه در قالب ۴۰۰ عنوان به صورت جشنواره‌ای در استان فارس اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رضایی گفت: کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس هماهنگ کننده برنامه همه دستگاه‌های و رسانه‌ها و سازمان‌ها و ادارات است که لازم است هماهنگی کامل صورت پذیرد.

او ضمن بیان برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و لزوم تبیین دستاورد‌های آن، مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب را قابل توجه توصیف کرد و گفت: تفاوت‌ها و پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برخی جنایت‌های رژیم سابق، رسانه را یکی از مهم‌ترین ابزار تنویر و اقناع افکار عمومی دانست و گفت: رسانه نظیر صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مکتوبات از مهم‌ترین ابزارِ در دست، جهت روشنگری و تبیین مسائل اجتماعی سیاسی و اطلاع رسانی صحیح به مردم است.

او گفت: دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» برگزار خواهد شد که نشانگر عزم همگانی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب اسلامی برای همه اقشار، اصناف و عموم مردم خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و رییس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس گفت: دنیا در عرصه‌های مختلف شاهد تحولات مختلف هست و رسانه‌ها باید به این موارد اهتمام خاص داشته باشد، و همه رسانه‌های تصویری، دیحیتال، مکتوب و برخط باید در چگونگی برنامه ریزی در اجرای این برنامه‌ها با هم، هم فکری، و هم افزایی داشته باشند.

سید تقی سهرابی گفت: رسانه ملی امسال با همفکری با حوزه‌های مختلف و فعالان دولتی و غیر دولتی برای اجرای جشن ملی ۱۴۰۰ آماده است.

او گفت: مردم، رسانه‌ها و مسئولان قرارگاه رسانه‌ای خود را حمایت کنند تا این قرارگاه بتوان به اهداف خود برسد و ما در گام دوم انقلاب نباید با کسی تعارف داشته باشیم، چون این تعارفات مارا در رسیدن به آرمان‌های انقلاب ناکام می‌گذارد.

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس این آمادگی را دارد تا تمام برنامه‌ها در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و ادارات را در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی پوشش دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار