فرماندار گچساران گفت: نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان تقویت و تشدید می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - روانبخش دیهیم در نشست ساماندهی نانوایی های گچساران گفت: نانوایی های شهرستان ملزم به عرضه نان با کیفیت به مردم هستند و دستگاه های متولی به منظور بهبود وضعیت موجود در نانوایی ها نظارت جدی داشته باشند.

او گفت: ۱۰۴ نانوایی در سطح این شهرستان وجود دارد که ماهانه بیش از ۲۳ هزار کیسه آرد بین آن ها توزیع می شود.

دیهیم گفت: جهاد کشاورزی متولی نظارت بر نانوایی های این شهرستان می باشد می بایست اصناف همکاری لازم را با آن ها داشته باشد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.

دیهیم گفت: رعایت نکردن وزن استاندارد نان از سوی نانوایی ها موجب نارضایتی مصرف کنندگان  در این شهرستان شده است.

او با اشاره به اهمیت ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان نان در گچساران، گفت: نظارت مستمر بر واحدهای عرضه کننده نان یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفیت این کالای اساسی در شهرستان است. 

دیهیم گفت: عملکرد نانوایی ها با دقت رصد ، کنترل می شود  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله عرضه نان بی کیفیت  وخام فروشی  برخورد قانونی خواهد شد.

او با بیان اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها باید اثربخش باشد گفت: مردم از کیفیت پایین نان برخی  از نانوایی های این شهرستان گلایه دارند.

فرماندار گچساران گفت: برای رعایت حقوق مردم باید نظارت بر کیفیت نان این واحدها تقویت و در بحث های بازرسی ها ورود جدی صورت گیرد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.