آیت الله نوری همدانی یکی از مهم‌ترین اقدامات مسئولان را رسیدگی به مشکل سختی معیشت مردم و گرانی و بیکاری دانست و گفت: مسئولان برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قمآیت‌الله نوری همدانی در دیدار حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، استاندار مازندران و مسئولان برگزاری کنگره غدیر، کنگره نهج‌البلاغه و کنگره مرحوم آیت الله کوهستانی، به سابقه طولانی تشییع و تشکیل اولین حکومت شیعی در طبرستان اشاره کرد و گفت: این منطقه به عنوان مهد تشییع در ایران از تاریخ غنی برخوردار است و این منطقه عالمان برجسته و بزرگی را به جهان اسلام معرفی کرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به معرفی شخصیت آیت الله کوهستانی پرداخت و گفت: آیت الله کوهستانی از علمای بسیار متواضع و خدمتگزاری بود که همواره ارتباط خود را با مردم حفظ می‌کرد و همواره به مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد.

مرجع تقلیدشیعیان در ادامه یکی از مهم‌ترین اقدامات مسئولان را رسیدگی به مشکل سختی معیشت مردم و گرانی و بیکاری دانست و با خطاب به مسئولین استان گفت: شما باید اولین کسانی باشید که برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به مناسبت برگزاری کنگره غدیر در مازندران گفت: علامه امینی با تلاش بسیار توانست کتاب گران سنگ الغدیر را بنویسد و یکی از مهمترین مسئولیت‌های شما رساندن غدیر و پیام جهانی آن به تمام مردم دنیا می‌باشد.

او همچنین با اشاره به کتاب نهج‌البلاغه گفت: این کتاب شریف سرشار از معارف بلند و مطالب دقیقی است و آن حضرت در زمینه‌های فراوانی سخن فرموده‌اند که باید یکی از رویکرد‌های شما اتحاد بین مسلمانان بر محوریت واقعه غدیر باشد.

 مرجع تقلیدشیعیان زمینه سازی بستر‌های مناسب برای تدریس نهج‌البلاغه به عنوان یکی از دروس اصلی حوزه ضروری دانست و گفت: باید شرایطی به وجود آورد تا کتاب شریف نهج‌البلاغه به عنوان یکی از دروس اصلی حوزه فراهم شود تا شاهد گسترش فرهنگ علوی در میان محققان و اندیشمندان باشیم.

‌آیت الله نوری همدانی یکی از موضوعات مهم مطرح شده در نهج‌البلاغه را فتنه شناسی و جریان شناسی فتنه عنوان کرد وگفت: یکی از فتنه‌های دوران معاصر تشکیل دولت غاصب کودک کش اسرائیل است که در زمان کنونی سعی در صاحب حق جلوه دادن خود دارد، از این رو باید مسلمانان همواره بیدار و آگاه باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار