مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه زنان استان در پست های مدیریتی از ۶ درصد در سال ۹۶ به ۱۷.۱ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - نادیا صداقت نیا گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر طرح های مختلفی در حوزه زنان اجرا کرده است.

او گفت: طرح توانمند سازی زنان، توان افزایی و ارتقای تاب آوری، سنجش قامت زنان روستایی، غربالگری زنان، اجرای طرح گفت و گوی خانواده از جمله این طرح ها بوده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون تفاهم نامه های مختلفی در حوزه زنان با ادارات مختلفی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، سازمان زندان ها و غیره منعقد شده است.

صداقت نیا گفت: پنج پارک بانوان در شهرستان های مختلف استان برای زنان ایجاد شده و برای سه پارک دیگر زمین در نظر گرفته شده تا عملیات اجرایی آن ها آغاز شود.

او گفت: ایجاد خوابگاه دانش آموزی برای اسکان دانش آموزان بخش دیشموک و روستاهای اطراف آن پس از سال ها بلاتکلیفی در دست اجراست.

صداقت نیا گفت: زنان استان، پرتلاش و توانمند هستند و نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده ایفا می کنند.

سوم بهمن ماه امسال مصادف با ۲۰ جمادی الثانی سالروز  ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.