سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به برخورداری خوزستان از ظرفیت‌های مختلف امیدواریم شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران ژاپنی در این استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  فتوحی گفت: با توجه به ظرت‌های مختلف خوزستان در عرصه‌های نفت، گاز، آب و…. امیدواریم شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران ژاپنی در این استان باشیم.

به گفته سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بازدید سفیر ژاپن در ایران از برخی نقاط استان  موجبات آشنایی بیشتر طرف ژاپنی با پتانسیل‌های استان  را به دنبال دارد و زمینه برای تعامل بیشتر با توجه به استعداد‌های بالقوه استان را فراهم می‌آورد.

او می گوید: امید است در اثر تعامل دو جانبه و بهره‌مندی متخصصان دو کشور زمینه ارتقای شرایط استان بیش از پیش فراهم گردد.

فتوحی گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از تجارب و دانش به دست آمده در  ژاپن بتوانیم زمینه بهره‌مندی از این تجربیات را در استان پیاده‌سازی کنیم در این راستا طرف ژاپنی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی در استان اعلام آمادگی نموده است.

خوزستان از استان‌های مهم برای ژاپن در زمینه سرمایه‌گذاری است

سفیر ژاپن در ایران گفت: خوزستان از منابع انرژی زیادی برخوردار است و آن برای ژاپن استانی بسیار مهم در امر تعاملات و سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

کازو توشی آیکاوا گفت: هدف من از سفر به خوزستان بازدید از مناطق مختلف این استان است تا ظرفیت‌های مختلف این استان را از نزدیک ببینم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار