سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: طارمی در یکی از شهر‌های ترکیه حضور دارد که ما نتوانستیم اسم آن شهر را از روی نقشه پیدا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز در خبر‌ها آمد که تست کرونای احمد نوراللهی و سردار آزمون مثبت شده است و به همین دلیل این ۲ بازیکن از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده اند. به گفته سرپرست تیم ملی فعلا تست کرونای نوراللهی مثبت شده است .

 تست دوم سردار آزمون مثبت شده است و او هم مانند نوراللهی در بازی برابر عراق غایب خواهد بود. همچنین دقایقی پیش هم تست کرونای احسان حاج صفی هم مثبت شد و به همین دلیل او را هم در بازی روز پنجشنبه مقابل عراق نداریم. تیم ملی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. مهدی طارمی هنوز خودش را به اردوی تیم ملی نرسانده است. متاسفانه او در یکی از شهر‌های ترکیه حضور دارد که ما نتوانستیم اسم آن شهر را از روی نقشه پیدا کنیم.

الهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه چندی پیش از سوی باشگاه هال سیتی انگلستان پیشنهاد بازی دریافت کرده و قرار است به زودی به این باشگاه رفته و مذاکراتش را آغاز کند. به همین خاطر باشگاه فنرباغچه روادید این بازیکن را گرفته تا کار‌های مربوط به انتقال او را انجام دهد.

الهیار صیادمنش هم به خاطر نقل و انتقالات زمستانی نمی‌تواند به ایران بیاید و به همین خاطر او هم در بازی برابر عراق حضور ندارد. خدا را شکر کریم انصاری فرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند وضعیت خوبی دارند و فردا ظهر وارد ایران خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار