معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه تشخیصی امیکرون، چند نمونه مثبت گزارش شده که همه در تماس با مسافران خارجی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر وحید یگانه با بیان اینکه موارد امیکرون گزارش شده در شهرستان اوز و شهرستان لارستان بوده است، گفت: در لار و اوز ۳۵ درصد از کسانی که جهت تست کرونا به مراکز نمونه گیری مراجعه می‌کنند جواب تست‌شان مثبت گزارش می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی کشور از آبی به زرد می‌توان آغاز پیک ششم را در کشور اعلام کرد؛ بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل روند واکسیناسیون تلاش بیشتری داشته باشند.

او همچنین با ارائه آماری از میزان تزریق واکسن در منطقه گفت: در نوبت اول ۷۷ و ۸۷ درصد، در نوبت دوم ۷۲ درصد و در نوبت سوم تنها ۲۳ و ۳۹ درصد از افراد واکسیناسیون خود را انجام داده اند و انتظار می‌رود شهروندان نسبت به این امر بسیار مهم هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

همچنین سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درخصوص آخرین روند بیماری کووید ۱۹ در حوزه تحت پوشش این دانشکده با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ثبت نشده است، گفت: موارد بستری در این لحظه در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده ۱۵ مورد است.

اسروش گفت: تعداد مبتلایان جدید در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۴ نفر گزارش شده است.

او گفت: به ترتیب لار با ۲۹، اوز با ۲۰ و جویم با ۱۵ مورد مثبت بیشترین تعداد مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته را دارند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ۲ بیمار بدحال در بخش ICU کرونا بستری است، گفت: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۲۳ هزار و ۹۸۱ نفر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.