رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از ساخت همراه‌سرای بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- عباس آذرهمایون گفت: همراه‌سرای بیماران در بیمارستان امام حسین (ع) در حال ساخت است و درصدد هستیم از محل فروش یک واحد آپارتمان، این همراه‌سرا را برای رفاه حال همراهان بیمار بسازیم.

او گفت: با توجه به افزایش فزاینده قیمت تجهیزات پزشکی و همچنین نیاز‌های درمانی و از طرفی کمبود منابع مالی دولتی، این خلاء بایدبا کمک  نهاد‌های مردمی و خیران جبران شود.

به گفته آذرهمایون  ضرورت توسعه بخش‌های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی طبق استاندارد‌های روز  مورد تاکید است.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: خیران ملایری با اعلام نیاز مجمع خیران سلامت در این حوزه به خوبی ورود پیدا کردند و دانشگاه علوم پزشکی همدان مسیر را برای پیگیری، جذب و خرید این کمک‌ها هموار کرد.

او گفت: کمک‌های ماندگار خیران در ایام مقابله با کرونا و توسعه بخش‌های بستری بیماران کرونایی را ستودنی است و در این مدت ۱۲۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تهیه و به شکل رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده شد.

آذر همایون کمک ۸۶۰ میلیون تومانی خیران برای خرید تجهیزات پزشکی، ۵۳۲ میلیون تومانی برای طرح های درمانی، کمک ۵۴ میلیون تومانی برای ذبح گوسفند و کمک به نیازمندان و کمک ۵۸۶ میلیون تومانی برای تهیه و توزیع سبد کالا و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز را از جمله اقدامات امسال خیران این شهرستان  برشمرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار