۱۴ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری فاقد حامی مالی هستند

از مجموع فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، ۱۴ فرزند فاقد حامی مالی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع فرزندان محسنین تحت حمایت، ۱۴ فرزند فاقد حامی مالی هستند.

فرزندان محسنین دارای والدین هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.


بیشتر بخوانید


فرزندان فاقد حامی، متأسفانه با مشکلات اقتصادی از جمله در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

هم اکنون کمیته امداد استان از ۵ هزار و ۹۵ فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کند.

کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

حامیان می‌توانند با هماهنگی کارشناسان اداره اکرام این نهاد با فرزندان معنوی خود دیدار داشته باشند و در جریان امور تحصیلی آن‌ها قرار گیرند.

نیکوکاران علاقمند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار