بازگشایی راه‌های روستایی بخش هیر با وجود کولاک شدید ادامه دارد

بخشدار هیر گفت: بازگشایی راه‌های روستایی بخش هیر با وجود بارش سنگین برف و کولاک شدید در این منطقه همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - محمدرضا راستکار گفت: با پیگیری‌های فرماندار اردبیل و همت سپاه و راهداری و بخشداری هیر بازگشایی راه‌های روستا‌های بخش هیر انجام شده است و برخی راه روستا‌های بخش هیر به دلیل کولاک شدید چندین بار مسدود شده که با وجود این امر این راه‌ها چندین بار بازگشایی شده است.

بخشدار هیر می‌گوید: راه روستا‌های خانقاه و بقرآباد، دویل، کلخوران، یایچی، دمدمه، آهو قلعه با وجود چندین بار بازگشایی، ولی به دلیل کولاک شدید در این مناطق مسدود می‌شود که بازگشایی به محض قطع کولاک دوباره ادامه پیدا می‌کند.

راستکار از توزیع اقلام و کالا‌های مورد نیاز در روستا‌هایی که راهشان مسدود می‌شود خبر داد و گفت: پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده و آرد و نان و کالا‌های مورد نیاز در بین اهالی توزیع شده است.

به گفته او از زمان بارش برف تاکنون همت و تلاش فرمانداری، بخشداری و راهداری و دستگاه‌های مربوطه در جاده‌ها ادامه دارد و خدمات رسانی با جدیت انجام می‌شود.

بخشدار هیر ضمن قدردانی از همکاری اهالی بخش هیر به ویژه اهالی روستا‌هایی که راهشان به دلیل کولاک هراز گاهی مسدود می‌شود گفت: از اهالی این روستا‌ها تقاضا داریم کمی حوصله به خرج دهند تا شرایط به روال عادی بازگردد و بخشداری هیر تا بازگشت به روال عادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و همراه مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.