مدیر مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر گفت: مرکز مشاوره پیشگامان مهر در کرمانشاه از یک سال گذشته آغاز به کار کرده است و هم اکنون ۱۴ مشاور در سطوح مختلف حوزوی و دانشگاهی در این مرکز مشغول ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حجت الاسلام محمد محرابی گفت: این مرکز مشاوره با مشارکت حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف با هدف خدمات رسانی رایگان مشاوره‌ای به مردم استان راه اندازی شده است. مردم استان می‌توانند با تماس با شماره تلفن گویای ۳۴۲۳۳۸۳۳ خدمات مشاوره‌ای رایگان در حوزه‌های مختلف دریافت کنند.

به گفته محرابی، مردم استان می‌توانند در خصوص موضوعاتی همچون مشاوره زوجین، تربیت فرزندان، بهداشت روانی، احکام دینی و ... با این مرکز تماس گرفته و مشاوره بگیرند. مرکز در ساعات بین ۹ تا ۱۲ صبح در بلوار تاق بستان شهر کرمانشاه، فعال است و آمادگی داریم تا ساعات خدمات رسانی مشاوره‌ای را زیاد کنیم و در شیفت عصر هم خدمات‌رسانی مشاوره‌ای داشته باشیم.

 در برنامه داریم به زودی فاز حضوری مشاوره‌ها را هم فعال کنیم. به زودی اینستاگرام مرکز را راه اندازی کرده و پس از آن باشگاه اعضای مرکز را با هدف ارائه تسهیلات و مشاوره به جوانان در آستانه ازدواج فراهم خواهیم کرد. هم اکنون دو دوره تخصصی خانواده و کودک و نوجوان برای مشاوران مرکز با حضور اساتید برجسته کشوری در حال برگزاری است. همچنین به زودی اولین کارگاه فصلی با رویکرد مشاوره دینی را برای مشاوران مرکز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ط. پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.