رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآبادگفت:ورزشگاه های اسدآباد دچار کمبود تجهیزات گرمایشی و پست گاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدانمهدی صمدپناهی گفت:استخر شهید سلیمانی از طرح های ملی شهرستان ۹۹٪ پیشرفت فیزیکی داشته و برای افتتاح نیازمند ایجاد تجهیزات گرمایشی و پست گاز است که ایجاد این تأسیسات از حیطه اختیارات ما خارج است و باید از طرف سازمان توسعه و تجهیز پیگیری شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآبادگفت:ایجاد مجموعه ورزشی بانوان با توجه به اینکه نیمی از جامعه بانوان هستندضروری است، اما متاسفانه شاهد هستیم سال ۹۵ سالن این مجموعه بدون وجود تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تحویل گرفته شده و امروز یک چالش برای شهرستان است.

او درباره استخر مخصوص بانوان این مجموعه نیز گفت:این مهم تاکنون ۶۸٪ پیشرفت فیزیکی داشته است و اگر اعتبارات به آن تخصیص یابد سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآبادگفت:  این اداره در ۷ ماه اخیر یک ریال نیز اعتبار دریافت نکرده و تمامی هزینه‌ها شخصا یا با کمک نیکوکاران پرداخت شده است که این اتفاق هشداری است بر خروج ورزش اسدآباد از جغرافیای ورزشی استان!

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: مجموعه ورزشی چنارسفلی به‌عنوان یک روستای آسیب پذیر و بزرگ است که سال ۹۴ این مجموعه تا مرحله فوندانسیون پیش رفت و پس از آن تا امسال هیچ پیشرفتی نداشت، اما با کمک نماینده محترم شهرستان توانستیم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیصی دهیم و علاوه بر آن نیز ۴۰۰ میلیون تومان از طرف اداره کل اختصاص یافت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار