رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی دارای عضو معلول زیر پوشش بهزیستی در ایام دهه مبارک فجراین شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-محمدی راد گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر بهزیستی برنامه‌های متنوعی را مد نظر قرارداده که غبار روبی مزار شهدای انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام وشهدا، سرکشی و دلجویی از خانواده‌های دارای چند فرزند معلول، تجلیل از زنان سرپرست خانوار موفق وکارآفرین، بازدید از مراکز غیر دولتی، اشتغال موفق مددجویان و بهبودیافتگان، توزیع سبد غذایی، افتتاح مسکن مددجویی روستایی، برگزاری جشن انقلاب در مراکز، ارائه مشاوره رایگان و غربالگری بینایی سنجی کودکان، تجلیل از معلولین موفق و شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های این ایام است.

این واحد‌ها با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی و مشارکت خود مددجو و پرداخت تسهیلات کم در صد بانکی و کمک بلاعوض احداث وبه بهره برداری رسیده است.

رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از برپایی میزخدمت با همکاری کمیته همیاری شهرستان در ۱۰ بهمن ماه در روستای سوباشی از توابع شهرستان خبر داد.

او گفت: هدف کمیته همیاری حضور در روستا‌های کم برخوردار و ارائه خدمات و آشنایی مسئولین با مشکلات مردم آن منطقه و رفع مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و کم در آمد است که تیم مشاوران و مددکاران جهت ارائه خدمات مشاوره و غربالگری بینایی سنجی بهزیستی حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار