فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از افزایش ۷۶ درصدی کشفیات سرقت‌های داخل خودرو در این شهرستان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  سرهنگ علی سلیمانی با بیان این که اغلب سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، گفت: با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم در دی ماه سال جاری در حوزه برخورد با سارقان و معتادان متجاهر، با انجام چندین مرحله عملیات پاکسازی در نقاط مختلف شهرستان، ۱۹۱ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شدند.

کشفیات سرقت های داخل خودرو در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت:  باتلاش‌های انجام شده ۱۰ درصد کاهش وقوع انواع سرقت‌ها و ۶ درصد افزایش کشفیات انواع سرقت‌ها انجام شده است.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که ثبات و پایداری امنیت تنها رهگذر نهادینه کردن آن در یک جامعه و احساس مشارکت و مسئولیت عمومی در قبال امنیت اجتماعی حاصل می‌شود، گفت: امنیت اجتماعی مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ  با اشاره بر افزایش ۲۲۵ درصدی کشفیات انواع مواد مخدرو در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عنوان کرد: مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور امنیتی دارای کارکرد‌های آشکار و پنهان فراوانی است که از جمله آن می‌توان به مواردی همچون افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش تعهد و اعتماد اجتماعی، قبول مسئولیت و افزایش امنیت اشاره کرد.

 به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ مشارکت و همیاری مردم با پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرائم تلقی می‌شود و از این رو از شهروندان انتظار می‌رود همواره با رعایت هشدار‌های انتظامی، پلیس را در ایجاد امنیت پایدار و آرامش خاطر آحاد جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.