عباس نیکخواه به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حمید رضا امام پناهی، سرپرست فرمانداری رشت در نشستی که به منظور معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام میرحامد حسینی اشکوری و آرزوی موفقیت برای عباس نیکخواه به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، گفت: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام کار در امور اوقافی، عملی دلی و اعتقادی است.

به گفته او، شنیدن درد و دل مردم در قالب برگزاری نشست‌ها به محوریت اماکن متبرکه و مساجد محلات، سبب ایجاد آرامش و همراهی جامعه با مسئولین در جهت رفع موانع خواهد شد.

امکان توافق سرمایه گذاران بخش خصوصی با اداره اوقاف برای دریافت زمین در جهت ایجاد طرح‌های توسعه گرایانه وجود دارد و بقاع متبرکه واقع در بافت‌های فرسوده، ظرفیت بی نظیری برای توسعه آن مناطق دارند.

توسعه و بهسازی نقاط مهم و محوری مانند بقعه خواهر امام (س) با توجه به گردش جمعیتی بالا و نزدیکی به بازار اصلی شهر، باعث رونق اقتصادی و افزایش ارزش زمین‌ها خواهد شد.

امیدواریم با حضور آقای نیکخواه و استفاده از نیروی جوانی و تجارب ارزنده‌ای که اندوخته اند، شاهد گسترش فعالیت‌های فرهنگی، ارتقاء خدمات خیریه‌ای و استفاده بیشتر از ظرفیت بقاع متبرکه در پالایش روحی جامعه باشیم.

یکی از شروط مدیریت در دولت جدید، بودن در کنار مردم است و برای خدمت رسانی بی منت به مردم باید میز خدمت را به میان مردم ببریم.


عباس نیکخواه پیش از این مسئولیت بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.