وزیر یمنی خطاب به متجاوزان: دور بعدی حملات دردناک‌تر خواهد بود

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به متجاوزان هشدار داد که دور بعدی حملات دردناک‌تر و در عمق اماکن استراتژیک، نظامی و اقتصادی کشور‌های متجاوز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد ناصر العاطفی درباره تشدید حملات متجاوزان به یمن گفت: «تشدید حملات به پایان جنگ کمکی نمی‌کند، بلکه دامنه جغرافیایی آن را گسترش می‌دهد، فرصت‌های صلح را تضعیف می‌کند و امنیت و ثبات منطقه را متزلزل می‌کند. اقدامات تهاجمی و تشدید کننده ما را به سمت انتخاب‌های نظامی استراتژیک اجتناب ناپذیر علیه دشمن سوق می‌دهد و غیر از شکست و پشیمانی چیزی برای آن‌ها نخواهد داشت. اگر نیرو‌های متجاوز به تشدید حملات ادامه دهند، مردم یمن و نیروهایشان قیام خواهند کرد.»

به گزارش المسیره، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن حملات موشکی و پهپاد‌ی به عمق اراضی کشور‌های متجاوز را تنها پیامی هشدار دهنده عنوان کرد و به متجاوزان هشدار داد که آنچه را که در ۷ سال نتوانستند به دست آورند در آینده نیز نخواهند توانست به دست آورند، اما شکست‌های تلخ همچنان آن‌ها را آزار می‌دهد.

او همچنین خطاب به به عوامل واشنگتن و تل آویو گفت که اگر به تجاوزات خود ادامه دهند به سرنوشت نامعلومی محکوم خواهند شد که پایان آن شرم آور است.

چند روز پیش در پایتخت امارات در پی شنیده شدن صدای چهار انفجار، پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی ابوظبی متوقف شد. در پی آغاز عملیات «طوفان یمن ۲»، سفارت و کنسولگری آمریکا در امارات به شهروندان خود در این کشور هشدار داد حداکثر سطح هوشیاری و آگاهی امنیتی را حفظ و رعایت کنند. در این حملات پایگاه الظفره امارات مورد هدف قرار گرفت و این پایگاه که در ۳۲ کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد،  یکی از  اهداف مهم برای نیرو‌های یمنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار