بالاترین سطح هشدار آمریکا به شهروندانش برای سفر به امارات

بعد از هشدار یمن به امارات، وزارت خارجه آمریکا به شهروندانش بالاترین سطح هشدار برای سفر به امارات را صادر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت امور خارجه آمریکا امروز (پنج‌شنبه) با اشاره به حملات موشکی و پهپادی اخیر به امارات، بالاترین سطح هشدار برای سفر به این کشور را برای شهروندان آمریکایی صادر کرد.

طبق اعلام رویترز، این نهاد آمریکایی امروز با به روزرسانی بیانیه هشدار خود و اعلام خطر حملات موشکی و پهپادی در امارات و همچنین شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خود خواست تا به امارات سفر نکنند.

این در حالی است که ساعاتی پیش منابع خبری فاش کردند امارات برای توقف حملات موشکی یمن علیه این کشور و لشکرکشی به عمق امارات در دو عملیات «طوفان یمن ۱ و طوفان یمن ۲» به التماس افتاده است، عملیات‌هایی که سایت‌های حساس را در عمق پایتخت امارات ویران کرد.

همچنین شب گذشته مدیریت نمایشگاه اکسپو دبی اعلام کرد که برخی فعالیت‌های این نمایشگاه به تعویق افتاده و ممکن است با توجه به شرایط پیش‌بینی نشده، مراسمات دیگر نیز به تعویق افتاده یا لغو شود.

چند روز پیش در پایتخت امارات درپی شنیده شدن صدای ۴ انفجار، پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی ابوظبی متوقف شد. درپی آغاز عملیات «طوفان یمن ۲»، سفارت و کنسولگری آمریکا در امارات به شهروندان خود در این کشور هشدار داد حداکثر سطح هوشیاری و آگاهی امنیتی را حفظ و رعایت کنند. در این حملات پایگاه الظفره امارات مورد هدف قرار گرفت و این پایگاه که در ۳۲ کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد، یکی از اهداف مهم برای نیرو‌های یمنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
درود بر یمن باید امارات و سعودی نجس نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
دلاورمردان یمنی باید با دادن التیماتوم یک هفته ایی به امارات برج خلیفه را هدف قراردهند این یک هفته مهلت هم برای خارج شدن مردم از این برج می باشد لذا مقامات شرور امارات اگر می خواهند امارات از گزند حملات یمنی ها مصون بماند باید سرعا زمینهای یمنرا ترک و جزیره سقطری را به حوثی ها تحویل و کرژه‌خسارات جانی و مالی یمنی هارا بپردازد و محاصره یمن را لغو نماید و رسما از ملت یمن عذرخواهی نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۲۱:۳۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اقادست گلشون دردنکنه امارات لعین کودکان یمن راباعربستان میکشدزودترازینهابایدمحکمتربزنند.امارات لعین .بزنن برج خلیفه رابیارن پایین
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۱۶:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
باید امارات طعم تلخ جنایت خود را بچشد ،التماس هم بکنه ،فایده ندارد .یمن باید اول بزند و بعد بهش بگه دیگر از این غلطهای نکن تا ،تکرار نکنم .وگرنه دوباره و با قدرت تخریب چند برابر شما را مورد حمله قرار خواهم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
پایگاه‌های سفید پوست‌های نژاد پرست آمریکا، مورد هجوم بریده های از فرقه داعش...!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
برج خلیفه در دبی رو بزنه دبی خالی از مهاجر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
یمن بهتر بود دانشمندان ضد رادار موشکیش را تقویت کند وپهپاد های انتهاری برای جنگ نفتکش های دشمن
Iran (Islamic Republic of)
H.y
۰۴:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
فرصت‌برای‌یمن‌مهیاست‌تا‌بیشترین‌امتیاز‌را‌بگیرد‌و‌‌رییس‌تنگه‌‌بشود‌،(یعنی‌مزد‌مقاومت‌در‌برابر‌کفر)‌
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خداوند جنگ بین یمن و امارات رو تموم کنه
آخرین اخبار