نمازگزاران شهرکردی امروز خشم و نفرت خود را از کشتار مردم مظلوم یمن، با برگزاری تظاهرات، پس از برگزاری نماز جمعه اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکردنمازگزاران شهرکردی امروز هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰، با سردادن فریاد‌های الله اکبر، لااله الاالله، مرگ بر آمریکا و مرگ برآل سعود خائن، با مردم قهرمان یمن همدردی کردند . 

آنان با برگزاری تظاهرات پس از نماز جمعه، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهه عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش نشان دادند.

اخبار تاسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشور‌های اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورده است.
طی روز‌های اخیر نیز حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن از جمله صنعا پایتخت این کشور و صعده افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


بر اثر حملات هوایی نیرو‌های متجاوز ائتلاف از ابتدای ماه ژانویه تاکنون ۱۵۰ شهروند یمنی جان خود را از دست داده‌اند و ۳۵۰ نفر نیز به دلیل جراحت ناشی از این حملات در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفته اند.

در این میان دخالت مستقیم برخی کشور‌های عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

عکاس: کریمزاده

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار