امام جمعه کرمانشاه گفت : باید دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر روشنگری و تبیین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت‌الله مصطفی علما گفت : باید در نشست‌ها و محافل ایام دهه فجر دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی روشنگری و تبیین شود، باید پاسخ متقن و صحیح به سؤالات روز جامعه به‌ویژه نسل جوان داده شود تا همگان با انقلاب و دستاورد‌های آن آشنا شوند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یکی از مسائل مهمی که امروزه و به خصوص در ایام دهه فجر باید در دستور کار همه نهاد‌ها و ارگان‌ها قرار گیرد بحث جهاد تبیین است که اخیراٌ توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، جهاد تبیین راه خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌هایی است که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده اند.

دشمنان به امور فرهنگی ما بسیار توجه دارند و سعی در ضربه به نظام اسلامی داشته و دارند و ما باید از دستاورد‌های انقلاب مقابل توطئه‌های دشمنان حراست کنیم.

 ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر است ۱۴ بهمن‌ماه، اول ماه رجب و تولد امام محمد باقر علیه‌السلام است.

امروز هم رژیم سفاک آل‌سعود دست نشانده آمریکا در منطقه است و در حق مردم مظلوم یمن جنایات بیشماری انجام داده است که این جنایات را به شدت محکوم می‌کنیم.

پس از پایان نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه در استان کرمانشاه، مردم نمازگزار در تظاهراتی علیه رژیم آل سعود و استکبار جهانی شرکت کرده و جنایات علیه ملت یمن را محکوم کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.