پیگیری‌های به موقع و رصد محیط بانان منجر به شناسایی یک شکارچی متخلف در شهرستان سروآباد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مسعود محمودی گفت: پس از شناسایی و رصد کامل هویت و اطلاعات یک شکارچی سابقه دار ، از دستگاه قضا حکم تفتیش منزل نامبرده اخذ شد که منجر به کشف و توقیف ادوات شکار و صید در منزل  او شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سروآباد می گوید: پس از تفهیم اتهام و دستور تفتیش با رعایت موازین شرعی و قانونی حکم قضایی، منزل او مورد بازرسی قرار گرفت که طی این بازرسی یک قبضه سلاح شکاری تک لول، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه‌ای، یک عدد دوربین چشمی، یک عدد چراغ قوه کوچک، تعداد زیادی ساچمه در قوطی‌هایی به اندازه‌های متفاوت، یک عدد قنداق چوبی و یک عدد قفس فلزی شبکه‌ای کشف و ضبط شد.

به گفته او: با توجه به بارش شدید برف و سرما، گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت با جدیت و شدت بیشتری در مناطق تحت مدیریت انجام می‌گیرد و با هر گونه تخلف و تعدی به محیط زیست و حیات وحش به شدت برخورد خواهد شد.

محمودی همچنین از هموطنان درخواست کرد برای حفاظت و صیانت از این موهبت‌های الهی با مجموعه حفاظت محیط زیست و محیط بانی‌های شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و در هر صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی موارد را با شماره تلفن ۱۵۴۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: محیط زیست ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.