معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: محدودیت‌های کرونایی در مرز‌ها به قوت خود باقی و ۲ مرکز قرنطینه فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ولی اله حیاتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا  گفت: همچنان ارائه کارت واکسیناسیون و انجام آزمایش پی سی آر الزامی است و مسافران عراقی که نتیجه آزمایش آن‌ها مثبت شود، باید به کشور خود باز گردند.

او می‌گوید:  افراد ایرانی که نتیجه آزمایش کرونا آن‌ها مثبت شود، به مراکز قرنطینه فعال در خرمشهر و بستان منتقل می‌شوند و تحت نظارت بهداشت و درمان قرار می‌گیرند و پس از بهبودی کامل می‌توانند به شهر‌های خود بروند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: در خصوص  فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها تابع ستاد ملی کرونا هستیم و تا اطلاع ثانوی آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و در صورتیکه دستوری در این زمینه ابلاغ شود، از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت:  با توجه به شیوع سویه جدید اُمیکرون در خوزستان، اما شاهد کاهش استفاده از ماسک از سوی مردم و کارمندان و دستگاه‌های خدمات رسان هستیم.

این مقام مسئول روند مراجعه مردم و افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن کرونا و به خصوص دُز سوم را کاهشی اعلام کرد.

او می‌گوید: خطر ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن همچنان وجود دارد، بنابراین شهروندان خواهشمندیم رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن را جدی بگیرند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

حیاتی با اشاره به آغاز خیز ششم کرونا و افزایش موارد ابتلا به این بیماری گفت: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم از این خیز کرونا عبور کنیم.

بنابر اعلام جدیدترین رنگبندی کرونایی، ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار