سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده گفت: از برترین‌های علمی، اخلاقی و ورزشی شهرستان لنده در قالب همایش رویداد قله‌ها تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - علی نیکبخت هدف از اجرای همایش رویداد قله‌ها را شناسایی استعداد‌های نهفته کودکان در پایه پنجم و ششم ابتدایی عنوان کرد و گفت: در این همایش بازی‌ها و مسابقات مختلف اجرا و دانش آموزان مستعد در زمینه علمی، اخلاقی و ورزشی شناسایی و مورد حمایت آموزش و پرورش قرار می گیرند.
 
او گفت: به این دانش آموزان آموزش های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی ارائه می شود و نخبگان این رشته ها شناسایی می شوند.
 
نیکبخت گفت: این برنامه‌ها با چشم انداز پنج ساله و با هدف استعدادیابی بهترین دانش آموزان نخبه انجام می‌ شود.
 
همچنین مسئول کانون فرهنگی و هنری رویش طیب، نشاط و تفریح سالم را از نیاز‌های ضروری کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: نشاط و تفریح اگر با بازی‌های سالم همراه باشد می‌تواند زمینه ساز اخلاق خوب باشد.
 
حجت السلام دهنوی گفت: معتقدیم که بازی، بازوی تربیت استعداد‌های درخشان است ِبرای همین کانون تربیتی رویش طیب، با حمایت امام جمعه و بنیاد علوی برای ایجاد نشاط، اعتماد به نفس، تشویق دانش آموزان و شناسایی نیاز‌های تربیتی تصمیم به برگزاری رویداد قله‌ها گرفت.
 
امام جمعه لنده در حاشیه این همایش سالانه میز کودک نوجوان، کودکان و نوجوانان را سرمایه ملی و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با هدف تربیت نسلی مومن و انقلابی لازم و ضروری است افراد نخبه وتوانا انتخاب و معرفی شوند.
 
حجت الاسلام محمودی اصل گفت: دانش آموزان منتخب در این همایش باید با فعالیت عمیق آموزشی، تربیتی و فرهنگی بتوانند قله‌های علمی، اخلاقی و ورزشی را به خوبی بیاموزند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.