مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب هزار و ۲۷۰ فقره وام در استان طی ۹ ماهه امسال به متقاضیان پرداخت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کاظم حاجی پور مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت این میزان تسهیلات بانکی نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد افزایش داشت.

او بخش کشاورزی بیشترین پرداخت تسهیلات بانکی امسال این صندوق را به خود اختصاص داده است گفت: این تسهیلات در زمینه های کشاورزی، خدمات، صنعت و تسهیلات ضروری بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: ۱۳۱ صندوق خرد محلی را در ۱۳۱ روستای استان حمایت کرده ایم.

حاجی پور با بیان اینکه حمایت و توجه به مناطق محروم استان در اولویت کاری ماست گفت: با توجه به محرومیت منطقه دیشموک در شهرستان کهگیلویه این منطقه را به طور ویژه دیده ایم و در رابطه با گیاهان دارویی ۵۰ تن را شناسایی کرده ایم که با همکاری بنیاد علوی دو میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

او گفت: طی سه ماه اخیر در شهرستان مارگون نیز با توجه به مشکلات و محرومیت هایی که دارد اقداماتی را شروع کرده ایم که در فاز اول ۳۰ تن شناسایی و در حال پرداخت تسهیلات به این افراد هستیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: برای شهرستان مارگون افق پنج ساله تعریف کرده ایم و جهت کمک به فضای کسب و کار در این شهرستان کارگروه تخصصی اشتغال و توسعه شهرستان را تشکیل داده ایم.

حاجی پور گفت: همچنین با توجه به سیاست های افزایش جمعیت حمایت اززوج های نابارور استان را در دستور کار داریم و تاکنون به ۱۵ زوج وام درمان قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی طی یک ماه اخیر پرداخت کرده ایم.

او گفت: طی تفاهم نامه ای با کمیته امداد برای حدود ۱۰۰ تن با پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.