شاخص کل بورس با رشد ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۳ واحدی متوقف شد.

  باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۱۰ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد۱۶ هزار و ۴۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۲۵ هزار و ۵۷۸ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۳ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم دو هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان رسید. «کچاد»، «فارس» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شبندر»، «فولاد» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۶۱۸ واحدی روی پله ۳۲۷ هزار و ۷۵۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان رسید.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص فرابورس هم با رشد ۱۷۳ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۵۲۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک هزار و ۱۳۰ میلیون سهم به ارزش ۵۷۵ میلیارد تومان رسید.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های کچاد، فارس و فولاد به ترتیب با ۲۵۷۶.۸۶، ۲۵۰۹.۳۶ و ۱۹۷۶.۲۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های غکورش، غبهشر و اخابر به ترتیب با ۱۴۹.۱۴، ۸۲.۴۴ و ۵۹.۹۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و شگویا به ترتیب با ۵۷.۰۶، ۳۴.۴۲ و ۱۹.۰۲ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های غصینو، کلر و مادیرا به ترتیب با ۳.۷۹، ۲.۰۷ و ۱.۹۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۵۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «شیمیایی» و «خودرو» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کچاد، شتران و لپارس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های غکورش، سیمرغ و غبشهر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های زاگرس، شاوان و غمینو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت بهپاک، زفکا و حسیر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های شتران، افران و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، غدشت و غکورش در بورس ایران داشتند.

رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اعتماد، تابان ۰۳ و اوصتا در بورس ایران داشتند.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، شبندر و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، شبندر و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس
همچنین اراد ۴۳۴، اعتماد و اخزا ۹۱۷۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های تجلی، کرمان و کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
فقط شاخص بالا رفته ضرر پرتفوی بیشتر هم شده
دستکاری فقط شاخص رو بالا میبره ولی قیمت سهام بالا نمیره
اینجوری ده سال بعد هم 80 درصد زیان مردم جبران نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
فقظ شاخص ساز ها میرن بالا و تمام
آخرین اخبار