مخلص الائمه بر خدمت صادقانه و بی‌منت به شهدا و خانواده ایشان و جامعه ایثارگری تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم تکریم و معارفه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: بنیاد شهید باید به مطالبات ایثارگران، خانواده‌هایشان و خانواده شهدا پاسخ دهد.

استاندار مرکزی با تاکید بر خدمت صادقانه و بی‌منت به شهدا و خانواده ایشان و جامعه ایثارگری گفت: ما هم بیش از گذشته و بیشتر از توان باید به‌ای قشر خدمت کنیم.

عباس‌پور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم در این مراسم خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را یک موهبت دانست و از مدیران و معاونین این مجموعه در استان مرکزی خواست تا با جان و دل در خدمت این خانواده بزرگ باشند و از این فرصت بهره‌مند شوند.

در این مراسم رضا ربیعی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی منصوب و از خدمات توحیدنژاد سرپرست سابق این اداره قدردانی شد.

عباس‌پور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور پیش از این مراسم با آیت الله دری نجف ابادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

عباس پور در این دیدار ابتدا گزارشی از وضعیت فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش بهداشت و درمان و خدمات جانبی به خانواده ایثارگران ارائه داد و از انتخاب مدیران شایسته، کارآمد، و ولایتی در بنیاد شهید از طریق سامانه شمسا خبر داد.

آیت الله دری نجف ابادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست تا از یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌هایشان بیشتر حمایت شود و به فکر شغل مولد، ازدواج و مسکن برای فرزندان ایثارگران و شهدا باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.