تخصیص اعتبار برای احداث تقاطع روستا‌ها در مسیر بزرگراه خواجه ورزقان

فرماندار ورزقان از تخصیص اعتبار برای احداث تقاطع روستا‌ها در مسیر بزرگراه خواجه ورزقان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  مهدی نعمتی امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با تاکید براینکه اتمام این بزرگراه در توسعه و آبادانی شهرستان ورزقان نقش مهم و اساسی دارد  گفت: ۴۷ میلیارد تومان برای احداث تقاطع (رمپ ولوپ) روستا‌های مسیر بزرگراه تامین و پیمانکار واگذار شده است و تا ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد و با اجرای این طرح مشکلات تردد اهالی  دههاروستا که در مسیر بزرگراه قرار دارد برطرف خواهد شد.

 برای روان ساری تردد در این بزرگراه ۴ میلیلرد تومان اعتبار این تابلو‌ها به پیمانکار واگذار شده و انشالله  از اول فصل کاری سال آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد و در اسرع زمان نصب خواهد گردید.

بزرگراه خواجه ورزقان بطول ۴۵ کیلومتر می‌باشد که تا به امروز ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی داردکه ۳۴ کیلومتر آن به زیرترافیک رفته است و شرکت ملی مس ایران تابحال ۶۳۰ میلیارد تومان برای احداث این بزرگراه هزینه نموده است.

سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان هم در این جلسه ازایجاد سد معبر مقابل مغازه داران و نبود ساماندهی دستفروشان و وانت داران انتقاد کرد و افزود: یکی از معضلات و مشکلات اهالی شهر ورزقان سد معبر و ایجاد مشکلات در پیاده رو‌هاست و دهها سال است ، متاسفانه به این امر مهم از طرف دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری توجه نشده است و این کار موجب اذیت و مشکل برای اهالی در پیادرو‌ها گردیده است.

ساماندهی فروشندگان میوه و سبزیجات را از طریق وانت بار در کنار خیابان‌ها که چهره شهر را به هم زده و بدریخت نموده است را از طرف دستگاه‌های ذیربط خواستارشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تخصیص اعتبار ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.