مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

ثبت بیش از ۳۱ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام

دلخواه گفت: بیش از ۳۱ میلیون و ۷۴۲ هزار تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین طی ۱۰ ماهه سال جاری در محور‌های مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت:  این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۸ درصدی برخوردار است.

او گفت: میانگین ساعتی تردد در محور‌های استان ۹۳ تردد ثبت و همچنین بیشترین تخلفات رانندگی، سرعت غیرمجاز گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بیشترین تردد‌ها به ترتیب در محور‌های ایلام – ایوان و بدره – ایلام ثبت شده است.

دلخواه گفت: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه‌های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محور‌های مواصلاتی استان ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او گفت: بیش از ۱۰۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محور‌های مواصلاتی استان ایلام فعال می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام در پایان گفت: سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب وهوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و شهروندان عزیز است.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.