لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان

فرمانده سپاه میانه بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و انتقال اهداف و ارزش‌های آن به نسل جوان و نسل‌های آینده تاکید کرد و اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه متنوع در طول ایام دهه مبارک فجر را گامی موثر در گرامیداشت این ایام و ایثار شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حسین محمدی گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، بصیرتی در طول دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود.

انقلاب ما انقلابی تمام بعدی و جهان شمول استوار شده بر پایه‌های دینی و اخلاقی است، این انقلاب نعمتی عظیم، بی بدیل و بی نظیر برای تمامی مستضعفان جهان است.

 اکنون به برکت وجود این انقلاب و سیر تکاملی روزافزون و خزنده آن با وجود تمامی مرارت ها، شیطنت ها، دسیسه ها، توطئه ها، خیانت‌ها و ترور‌ها و تحریم‌ها توسط آمریکا، استکبار، منافقین و دشمنان خارجی و داخلی و تلاش‌های بی وقفه نفوذی‌ها و عوامل دشمن در داخل کشور برای ضربه زدن به انقلاب، روز به روز پایه‌های استکبار در جهان متزلزل‌تر شده و فریاد عدالت خواهی در بین مردم جهان، بلندتر، طنین اندازتر و رساتر شده است.

امروز با عبور از ۴۳ سال دوران پرافتخار ایستادگی و مقاومت، راه برای حرکتی پرشتاب‌تر و پرقدرت‌تر و استوارتر در گام دوم انقلاب، بازتر و فراخ‌تر گشته است و این به برکت همان تدابیر داهیانه و مدبرانه امامین انقلاب، مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت، و تلاش‌های شبانه روزی جوانان و مسئولین دلسوز در تمامی عرصه‌های رشد و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.