رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲ تن به دلیل ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۵۱ تن  خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که فوت یکی از آن‌ها بدلیل ابتلا به اُمیکرون بوده است.

او با بیان اینکه هم اکنون ۷۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: ۱۴ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۳ تن در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ هزار و ۶۲۷ تن بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه گفت: از ۵۷۴ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی بود.

او گفت: روند افزایشی کرونا در استان از حدود دو هفته پیش به علت کاهش دستورالعمل‌های بهداشتی شتاب گرفته و هم اکنون سیر صعودی دارد.

یزدان پناه گفت: کاهش سطح رعایت مقررات بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است که لزوم توجه بیشتر هم استانی‌های عزیز برای تسریع در روند واکسیناسیون را می‌طلبد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.