رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین آرد مورد نیاز نانوایان این استان وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - رامین صادقی گفت: در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تامین و برای ارایه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در نشست کارگروه آرد و نان می گوید: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

او گفت: تنها ۳۱ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی مرکز استان از بهمن ۱۳۹۹ تا بهمن امسال صورت گرفته که به تشکیل ۲ هزار و ۶۷۰ پرونده تخلف صنفی منجر شده است.

صادقی عمده این تخلف‌های صنفی را کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه عنوان کرد و گفت: ارزش این تخلف‌ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال بود که جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برای ارایه خدمات مناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از سوی نانوایان با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند تا در سریعترین زمان ممکن موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.