تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا اردوی آماده سازی خود را در قطر برگزار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- به دنبال یکی از مفاد تفاهم نامه میان فدراسیون فوتبال ایران و قطر که به ایجاد کمپ اسپایر در ایران اختصاص دارد، هیئتی متشکل از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و کارشناسان فنی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش چندی پیش عازم قطرشدند. در این سفر مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان چند تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی هم بتواند از کمپ اسپایر در قطر استفاده کنند. به همین خاطر قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا یک اردوی چند روزه‌ای را در قطر و در سالن کمپ اسپایر برگزار کند.

شهریور ماه امسال عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در جریان سفری که به واسطه دعوت فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در مراسم افتتاحیه جام عرب داشت، در آن جلسه عزیزی خادم با رئیس فدراسیون فوتبال قطر تفاهم نامه همکاری‌های بلند مدت در زمینه برگزاری مسابقات دوستانه ملی و اردو‌های آماده‌سازی در تمام رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان به امضا رساند.

تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مساقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند که از ۱۲ تا ۲۷ به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود. ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها در گروه اول با تیم‌های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار