مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: روابط‌عمومی‌ها خط مقدم جبهه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی هستند بنابراین در این عرصه خطیر برای آگاهی بخشی و امیدآفرینی نقش فعال‌تری اتخاذ شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - جواد سالارزهی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط روابط عمومی دستگاه ها تاکید کرد و اظهارداشت: دشمنان نظام می‌کوشند که با کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای نظام و تشدید فشارهای اقتصادی امید را در دل مردم کمرنگ کنند از این رو روابط‌عمومی‌ها باید از هر فرصتی برای امیدآفرینی و تشریح و تبیین دستاوردها و خدمات دستگاه‌های اجرایی و نظام استفاده کنند.

او  ادامه داد: روابط عمومی‌ها در راستای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اقدامات انجام شده و پیشرفت های بدست آمده توسط سازمان خود را در قالب ویدئوهای کوتاه با محتوای غنی تهیه و در بسترهای مختلف منتشر و اطلاع‌رسانی کنند.

جانشین استاندار در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سیستان و بلوچستان همچنین برگزاری نشست‌ها و تورهای خبری ویژه فعالان و اصحاب رسانه را در راستای آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی یک ضرورت خواند و آن را مورد تاکید قرار داد.

او افزود: رسانه‌های معاند و جریان‌های تحریف و شایعه ساز مانند همیشه به دنبال شایعه پراکنی و فضاسازی مسموم هستند تا با ناکارآمد نشان دادن نظام، مردم را ناامید و آنان را در مقابل ارکان نظام اسلامی قرار دهند، بنابراین روابط‌عمومی‌ها باید نسبت به پاسخ و تکذیب مطالب موهوم و تخریبی موضع فعالانه‌ای اتخاذ کنند و با تعامل و همکاری رسانه‌ها، اطلاع رسانی دقیق و شفاف موضوعات را در دستور کار قرار دهند.

سالارزهی با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا در کشور و به تبع آن در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شرایط حاضر ضرورت واکسیناسیون دُز سوم و افزایش پوشش دُز سوم و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است و در این بین روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی ضرورتهای دریافت واکسن و آگاهی بخشی به کارکنان دستگاه اجرایی و مخاطبین هر دستگاه نقش پررنگ و فعالی اتخاذ کنند.

او بیان کرد:با توجه به کاهش ذخایر حیاتی و خونی در بانک خون استان، روابط عمومی ها برای حضور کارکنان سازمان جهت اهدای خون برای رفع نیاز بیماران اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار