مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت نام‌نویسی در جشنواره ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی به دلیل استقبال زیاد و درخواست دانش‌آموزان و دانشجویان به علت تداخل با امتحانات تا ۲۰ بهمن تمدید شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مهرداد جهاندیده  گفت: اشتغالزایی، محرومیت‌زدایی، مشاغل خانگی، اشتغال معلولان، مشاغل خدماتی و اشتغالزایی در سواحل مکران از جمله محورهای اصلی جشنواره بیشتر مورد توجه ایده‌ها بوده است.

وی ادامه داد: به ایده‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد اولین و مهمترین جایزه این است که آن ایده عملیاتی شود و تسهیلات و مجوزهای لازم در اختیار فرد قرار می‌گیرد و یک مشاور یا مربی با ایده دهنده همراه می‌شود تا با موفقیت بتواند ایده‌ی خود را عملی کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص تلاش برای ایجاد و تثبیت اشتغال و به منظور شناخت ایده پردازان خلاق و فرصت‌های ویژه اشتغال در مناطق مختلف کشور، اقدام به شناسایی و کمک به عملیاتی کردن ایده‌های برتر اشتغالزا کرده است.

وی افزود: موضوع‌های این ایده‌ها شامل مشاغل خانگی، اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان، معلولان، معتادان بهبود یافته، زندانیان آزادشده، زنان سرپرست خانوار، اشتغال مرتبط با محیط زیست (کارآفرینی سبز)، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال در مناطق روستایی و اشتغال در سواحل مکران است.

جهاندیده یادآور شد: صاحبان ایده در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه کارآفرینان برتر به نشانی https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir برای ثبت ایده خود اقدام کنند.

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه استانی جشنواره به نشانی زاهدان، بلوار شهید مطهری، خیابان امداد، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۲۲۱۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار