مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - احمد خسروی گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان می گوید: از این میزان ۲۴۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی، ۳۵۰ میلیارد ریال کمک‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مابقی هم از محل درآمد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شده است.

او با اعلام اینکه طی سال جاری هم اجرای ۲۹ پروژه عمرانی با یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال هزینه آغاز شده است،گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک سازی قروه اشاره کرد.

خسروی می گوید: تعدادی از پروژه‌های امسال مانند آبرسانی به شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج، تصفیه خانه مریوان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: بخشی از پروژه‌های معابر شهرک صنعتی شماره یک سنندج و آونگان قروه و روشنایی شهرک دیواندره به اتمام رسیده است و روشنایی شهرک‌های صنعتی بانه و آونگان هم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با اشاره به اینکه ۵۰ درصد هزینه مورد نیاز اجرای این پروژه‌ها در سال جاری تامین و پرداخت شده است، گفت: برای تکمیل پروژه‌های سال جاری نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال داریم.

خسروی می گوید: انتظار می‌رود از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان حمایت بیشتری از پروژه‌های شهرک‌های صنعتی استان انجام شود و بی شک اجرای این پروژه‌ها در ایجاد انگیزه برای حضور تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان  در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: کردستان قبل از انقلاب دارای یکی،۲ واحد صنعتی بود، ولی اکنون فقط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیش از ۷۰۰ واحد مستقر شده است.

او به پروژه‌های دهه مبارک فجر این شرکت اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی شهرک صنعتی قروه سه، اجرای شبکه روشنایی شهرک صنعتی دیواندره، اجرای تصفیه خانه شهرک صنعتی مریوان و شروع عملیات اجرایی فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی بانه از جمله پروژه‌های که به مناسبت گرامیداشت این ایام الله اجرای آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.