مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت : ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سه سینمای آزادی؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمدجواد کنجوری گفت : در آستانه چهلمین جشنواره فیلم فجر سینما‌های تحت پوشش حوزه هنری در شهر کرمانشاه به بروزترین سیستم‌های سینمایی مجهز شدند.

به گفته مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه باتوجه به حمایت‌های مدیرعامل موسسه بهمن سبز به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به همشهریان سیستم‌های صوت و تصویر دو سینمای آزادی و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه ارتقا یافت.

جشنواره فیلم فجر بزرگ‌ترین رویدادهنری کشور است و ما همواره این دغدغه را به‌منظور ارتقا تجهیزات فنی سینما را داشتیم که خوشبختانه این مهم محقق گردید و سیستم‌ها به بروزترین مدل مجهز شدند.

پردیس سینمایی آزادی تنها سینمای استان است که از سیستم صوت دالبی چندکانال و تصویر لیزری بهره‌مند است، ان‌شاءالله امسال با بهترین کیفیت در خدمت همشهریان هنردوست خواهیم بود.

در این دوره ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سه سینمای آزادی؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد و زمان بلیت فروشی اینترنتی متعاقبا اعلام خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.