مدیر سینما هنر یاسوج گفت: امسال این سینما افتخار میزبانی و اکران ۱۷ فیلم از فیلم های جشنواره فجر در چهلمین جشنواره را همزمان با سراسر کشور دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - اردشیر کیانی گفت: امسال این سینما در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار میزبانی و اکران ۱۷ فیلم از فیلم های جشنواره فجر در چهلمین جشنواره را همزمان با سراسر کشور دارد .

او گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ماه راس ساعت ۱۷ بعدازظهر با فیلم «خائن کشی» مسعود کیمیایی در یاسوج آغاز می شود و تا جمعه ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت .

کیانی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل سینما هنر یاسوج این اتفاق مهم هنری را برگزار می کند، گفت: امسال برگزاری این جشنواره با حضور ۱۷ فیلم در محیطی سالم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

او با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: جشنواره امسال متفاوت و جالب تر از سال های گذشته با حضور ۲ فیلم از هنرمندان هم استانی  برگزار می شود.

این فعال رسانه ای  و هنری ضمن تبریک به هنرمندان هم استانی گفت: محمد سلیمی راد با فیلم مستند« سرباز شماره صفر» و هادی محقق با فیلم « دِرب » حضور دارند که جذابیت بیشتری به این جشنواره خواهند داد.

مدیر سینما هنر یاسوج  گفت: بخش ویژه جشنواره فیلم فجر از روز سه شنبه ۱۹ بهمن با فیلم مستند سرباز شماره صفرمحمد سلیمی راد شروع و با  سه اکران در روز های سه شنبه ،چهار شنبه و پنج شنبه راس ساعت ۱۵ ادامه خواهد یافت.

او با ابراز امیدواری از استقبال هنردوستان از چهلمین جشنواره فیلم فجر سینما هنر ،  فیلم هایی که در جشنواره امسال حضور دارند را شامل خائن کشی ، ملاقات خصوصی ، مرد بازنده ، بدون قرار قبلی ،شب طلایی ، شادروان ، شهرک ، دسته دختران ، دِرب ، هناس ، بیرو ، موقعیت مهدی ، برف آخر ،علف زار و ضد برشمرد.

کیانی، ضمن اشاره به خرید بلیط از طریق سامانه سمفا و دیگر شرکت هایی که در صفحه اینستاگرام سینما هنر اعلام می شود، گفت: چون تعداد زیاد و شباهت اسمی سینما هنر در کشور وجود دارد، علاقه مندان هنگام خرید بلیط حتما گزینه " سینما هنریاسوج " را انتخاب کنند .

مدیر سینما هنر یاسوج در پایانگفت: این حرکت زیبا و ارزشمند توسط معاونت سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی تدارک دیده شده است و با حمایت و کمک سینما هنر و اسپانسر های تلاشگر برگزار می شود.

او  ضمن قدردانی از همه کسانی که در این راه سینما هنر را یاری کرده اند، گفت: از همه عزیزان دعوت می شود تمام اخبار مربوط به جشنواره را در صفحه سینما هنر یاسوج دنبال کنند.

به گفته کیانی سینما هنر یاسوج که به دلیل کرونا دو سال تعطیل بود ، مدت دو ماه است که فعالیت روزانه خود را با اکران فیلم های همزمان با پایتخت آغاز کرده است .

او در خاتمه آدرس سینما هنر یاسوج را میدان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد استان و صفحه این سینمار را ( cinemahonar_yasuj )  اعلام کرد.   

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.