افتتاح طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: طرح های تجهیز فرودگاه این شهر به تجهیزات پرواز شبانه و یک چمن مصنوعی افتتاح و عملیات اجرایی ساختمان ایستگاه آتش نشانی آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - عنایت انصاری گفت: طرح های تجهیز فرودگاه یاسوج به تجهیزات پرواز شبانه ویک  چمن مصنوعی افتتاح و عملیات اجرایی ساختمان ایستگاه آتش نشانی با چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری  ایران افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

او گفت: تجهیز فرودگاه یاسوج به امکانات پرواز شبانه با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری مهمترین زیرساخت ایجاد شده امسال در این فرودگاه است که گامی به سوی بین المللی شدن آن است.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: دهه فجر امسال همچنین  طرح چمن مصنوعی فرودگاه یاسوج با ۶۳۰ میلیون تومان سرمایه گذاری بهره برداری خواهد شد.

انصاری گفت:کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی این فرودگاه با ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال دیگر برنامه توسعه این مرکز مهم است.

او با اشاره به اینکه این طرح با هدف افزایش ایمنی فرودگاه اجرا می شود،گفت: با بهره برداری از طرح توسعه ایستگاه آتش نشانی فرودگاه یاسوج ۲دهانه جدید به تجهیزات فعلی افزوده خواهد شد.

هم اکنون هر هفته ۶ پرواز از فرودگاه یاسوج به تهران انجام می شود و مجوز پرواز از یاسوج به شهر مقدس مشهد وجود دارد اما به دلیل شیوع کرونا این پرواز مدتی لغو شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.