توصیف سردار آزمون از زبان ستاره سابق باواریایی‌ها

ستاره سابق بایرن مونیخ گفت: سردار آزمون مهاجم جدید بایرلورکوزن دیوانه‌ی اسب‌ها است و بازیکن بامزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از سایت BILD ،  آناتولی تیموشچاک ستاره سابق بایرن مونیخ نقاط ضعف و قوت سردارآزمون را توضیح داد و با او شوخی کرد. 

 لورکوزن چه نوع مهاجمی را با آزمون آورد؟

تیموشچاک: "یک گلزن با پایان خوب، گل زنی مسلط به هر دو پا که در حرکات و کارهایش غیرقابل پیش بینی است اگر یک گل دیگر در روسیه به ثمر می‌رساند و تاریخ ساز می‌شد. 

نقاط قوت سردار آزمون چیست؟

تیموشچاک: او با وجود جثه اش خیلی سریع است . تیم از این برای دویدن در فضاهای آزاد بارها و بارها استفاده می‌کند. او همچنین به طرز باورنکردنی بلند می‌پرد و ضربه سر خوبی دارد، که شاید به این دلیل باشد که او در کودکی والیبال درجه یک بازی می کرد. او یک ورزشکار واقعی است! فکر می کنم فوتبال هجومی سریع لورکوزن به خوبی برای او مناسب باشد. باید به بایر بابت این انتقال تبریک بگویم.

آزمون را با کدام مهاجم بزرگ مقایسه می‌کنید؟

تیموشچاک: «او کمی شبیه کلوزه است. میرو هم سریع بود، سرش قوی بود و در حرکاتش باهوش ...»

سردار آزمون بوندس لیگا با سرعت، کیفیت فنی و نظم بالاتری که دارد، سطحی کاملا متفاوت برای سردار است، جایی که او باید ابتدا خودش را ثابت کند. اما او هنوز جوان است و توانایی یادگیری دارد. او امروز نسبت به زمانی که به زنیت پیوست بازیکن بهتری است."

 باید کدام مهارت را بیشتر یاد بگیرد؟

تیموشچاک: «کار دفاعی؛ من اذیتش می کردم که باید بیشتر برای تیم بدود (می خندد). بنابراین من همیشه وقتی در یک بازی سخت کار می‌کند به او افتخار می‌کنم. او همچنین می تواند مهارت تهاجمی خود را در پرس روی دفاع حریف بهبود بخشد. او حتی می‌توانست بازی با ضربه سر خوب خود را بهبود بخشد. زمان‌بندی اش اغلب کامل نیست.»

خصوصیات اخلاقی آزمون چیست؟

تیموشچاک: «او زیاد حرف می‌زند. او حتی وقتی با مترجم به اینجا رسید خیلی صحبت کرد. و او همیشه می خندد، عاشق شوخی است. سردار خیلی بامزه اما آرام و محترم است. من رابطه نزدیکی با او داشتم.»

تیموشچاک: «سردار کاملاً دیوانه اسب است! او در ایران مجموعه عظیمی دارد که افراد زیادی برای شرکت در مسابقه و شرط بندی حیوانات را آموزش می دهند و از آن ها مراقبت می کنند. هر وقت یکی از اسب‌هایش در مسابقه‌ای برنده می‌شد یا اسب جدیدی از خارج می‌خرید، چشمانش می‌درخشید.

 آیا توصیه ای به آزمون دارید تا بتواند در آلمان موفق باشد؟

تیموشچاک: همانطور که گفتم، بوندسلیگا در سطح متفاوتی قرار دارد. شما فقط باید به دو مهاجمی که او با آنها رقابت خواهد کرد نگاه کنید. حالا او باید نشان دهد که واقعا چقدر خوب است. به او گفتم: دنیای دیگری خواهد بود، باید بیشتر بجنگی و تلاش کنی!


بیشتر بخوانید 


دیمیتری بولیکین بازیکن سابق تیم ملی روسیه نیز در گفت و گو با  «آر اسپورت» روسیه، گفت: آزمون شانس درخشیدن در بوندسلیگا را دارد. اما باید در نظر داشت که سازگاری در اروپا دشوار است.

دیمیتری  سابقه بازی در بوندسلیگا را دارد را در کارنامه خود دارد. 

 رسیدن به هماهنگی در لیگ اروپا، به خصوص برای بازیکنانی که در لیگ برتر روسیه بازی کردند سخت است، زیرا فوتبال آلمان با روسیه متفاوت است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار