معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمامی درس‌های نظری و عملی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکترای حرفه‌ای عمومی در نیمسال  دوم به صورت مجازی و در سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  رحیم پیغان گفت: درخواست برگزاری حضوری و فشرده برخی درس‌های عملی برای دانشجویان کارشناسی قابل بررسی خواهد بود. درس‌های عملی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده علوم ورزشی به درخواست دانشکده به صورت حضوری و فشرده برگزار خواهند شد.

او می گوید:  تمامی درس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی آب و محیط زیست، مهندسی عمران و معماری، دامپزشکی، پردیس صنعتی شهدای هویزه و هنر شوشتر در این نیمسال به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز همه درس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده‌های علوم تربیتی و روان‌شناسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، الهیات و معارف اسلامی، علوم ریاضی و کامپیوتر، علوم ورزشی، ادبیات و علوم انسانی، علوم زمین و حقوق و علوم سیاسی نیز تا پایان اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در خصوص تداوم این نحوه برگزاری کلاس‌ها در پایان اسفندماه تصمیم‌گیری می‌شود.

پیغان می گوید: کلاس‌های تمامی دروس دانشجویان مقطع دکتری نیز به صورت حضوری خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز مصوبات مربوط به برگزاری حضوری کلاس‌ها  را منوط به صدور مجوز استانی مقابله با کرونا دانست.

او گفت: فعلا مصوبه فوق در حال اجرا است، اما برنامه این است که در صورت کاهش موج کرونا، رشته‌های بیشتری حضوری شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.