رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به اینکه اکنون یک دستگاه تصویربرداری «ام. آر. آی» در مراغه فعال است، گفت: دومین دستگاه «ام. آر. آی» نیز با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومانی بخش خصوصی به این شهر منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - اصغر تنومند گفت  : این دستگاه جدید با قدرت تصویربردای ۱.۵ «تسلا» از به‌روزترین دستگاه‌های مورد استفاده در سطح دنیاست و تا یک ماه آینده در کلینیک خواجه‌نصیر مراغه به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای آماده‌سازی محل نصب این دستگاه یک میلیارد تومان هزینه شده و با راه‌اندازی آن کلیه خدمات تصویربرداری پزشکی در این کلینیک انجام خواهد شد.

ماهانه برای ۶ هزار نفر در کلینیک خواجه‌نصیر مراغه خدمات ویزیت، تصویربردای و آزمایشگاه ارائه می‌شود و تعداد مراجعه‌کنندگان به این کلینک پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه «ام. آر. آی» جدید افزایش خواهد داشت.

کلینیک خواجه‌نصیر مراغه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند و مجوز تخصیص ارز دولتی برای وارد کردن این دستگاه «ام. آر. آی» جدید نیز در دیدار سال گذشته نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر با وزیر وقت بهداشت اخذ شده بود.

«علی علیزاده» نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر امروز، چهارشنبه تصاویری از نامه‌های مربوط به پیگیری‌هایش برای تخصیص ارز دولتی جهت وارد کردن این دستگاه به کشور را نیز منتشر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.